Acesta este locul unde imi impartasesc bucuria lucrurilor in care am investit sau pe care mi le doresc in viitor pentru cei dragi.


gameology.ro/

12 mai 2013

Concurentele au fost chic si trendy ...

in rochii La Femme la Gala speciala de Paste "Mireasa pentru fiul meu".

Narcisa are un stil elegant, simplu si indraznet ca si personalitatea ei. La Gala de Paste din 3 mai 2013, pasionala bruneta a putut fi admirata intr-o rochie corset roz pudra din noua colectie primavara vara 2013 La Femme. Rochia a fost perfect asortata cu o pereche de pantofi negri si un colier simplu, care-i venea senzational.

O aparitie deosebita a fost si Andreea. Concurenta a ales sa poarte la Gala de Paste o rochie vernil din tul, potrivita perfect personalitatii sale: delicata si feminina. Rochie La Femme purtata de Andreea se incadreaza perfect in tendintele sezonului primavara -vara 2013, omagiind culoarea vedeta a acestui an: verdele. Vernilul rochiei a pus in evidenta frumusetea delicata a Andreei!

Show-ul Mireasa pentru Fiul Meu a castigat in cadul galei premiilor Radar Media doua trofee: unul pentru cel mai bun reality-show votat de spectator, iar Mirela Boureanu Vaida a fost desemnata cea mai buna prezentatoare.


lafemme.ro

La Femme este partener al emisiunii Mireasa pentru fiul meu asigurand deseori tinute atat pentru prezentatoarea Mirela Boureanu Vaida, cat si pentru concurente.

Rochiile purtate de prezentatoare si de concurente pot fi gasite online pe www.lafemme.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu