Acesta este locul unde imi impartasesc bucuria lucrurilor in care am investit sau pe care mi le doresc in viitor pentru cei dragi.


gameology.ro/

1 feb. 2019

4 ore - corpul, o enciclopedie de informatii vitale pentru tine

Să ne lămurim: nu sunt nici medic, nici doctor în ştiinţe. 

Sunt un strângător meticulos de date cu acces la mulți dintre cei mai buni atleți și oameni de știință ai lumii.

Asta mă pune într-o poziție destul de neobișnuită.

Pot să trag învățăminte din discipline și subculturi care rareori intră în contact și pot să testez diverse ipoteze folosind un tip de autoexperimentare pe care specialiștii din cadrul instituţiilor nu îl pot aproba (deși ajutorul lor din spatele scenei este crucial).

Punând sub semnul întrebării premise fundamentale, este posibil să dai peste soluții simple și neobișnuite la probleme foarte vechi.

Grăsime în plus? Încearcă proteine luate programat și suc de lămâie înainte de mese.

Prea puțini mușchi? Încearcă ghimbir și varză acră.

Nu poți dormi? Încearcă să îți crești grăsimea saturată sau să te expui la frig.

Această carte include descoperirile a mai bine de 100 de doctori în diferite domenii, oameni de știință de la NASA, medici, atleți olimpici, antrenori profesioniști (de la NFL la MLB), deținători de recorduri mondiale, specialiști înreabilitare de la Super Bowl și chiar foști antrenori din Blocul de Est.

Vei întâlni unele dintre cele mai incredibile specimene pe care le-ai văzut vreodată, inclusiv transformări înainte-și-după.

Nu am de păstrat o carieră academică de tipul „ori publici, ori ești mort” și acesta este un lucru bun.

După cum mi-a spus un medic de la o cunoscută universitate de top, în timp ce luam prânzul: "Suntem antrenați timp de 20 de ani să avem aversiune față de risc. Mi-ar plăcea să experimentez, dar aș risca tot ce am construit în peste două decenii de școală și pregătire. Aș avea nevoie de un colier care să-mi dea imunitate. Universitatea nu ar tolera niciodată aşa ceva".

Apoi a adăugat: „Tu ai putea fi «calul negru»”.

Timothy Ferriss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu